اینترنت اکسپلورر۷

IE7 همزمان با نسخه بتای ویستا عرضه شده است. این مرورگر همچنین دارای قابلیت جدیدی است که امکان باز کردن صفحات متعدد وب در یک پنجره IE را به کاربر می‌دهد. قابلیتی که مدت‌هاست در دیگر مرورگرهای رقیب وجود دارد و به Tabbed Browsing معروف است.
نصب خودسرانه نرم‌افزارهای جاسوسی غیر ممکن است!

بد نیست بدانید نسخه بتای IE7 دارای قابلیت RSS است که به صاحبان سایت‌های مختلف امکان می‌دهد تا به سرعت از به روز شدن دیگر سایت‌های مورد علاقه‌شان باخبر شوند. IE7 همزمان با نسخه بتای ویستا عرضه شده است. این مرورگر همچنین دارای قابلیت جدیدی است که امکان باز کردن صفحات متعدد وب در یک پنجره IE را به کاربر می‌دهد. قابلیتی که مدت‌هاست در دیگر مرورگرهای رقیب وجود دارد و به Tabbed Browsing معروف است.
نصب خودسرانه نرم‌افزارهای جاسوسی غیر ممکن است!
علاوه بر این مایکروسافت از امکانات خاصی در ویندوز ویستا بهره گرفته تا نصب خودسرانه نرم‌افزارهای جاسوسی و نمایش دهنده آگهی را روی این سیستم عامل غیرممکن سازد. جالب آن که کاربران محدود تنها می‌توانند به صورت حفاظت شده در اینترنت به گشت و گذار بپردازند. البته می‌توان ویندوز جدید را به گونه‌ای تنظیم کرد که حتی کاربران مدیر هم در همین حالت در وب حضور یابند. در این حالت IE7 تنها صفحات مشاهده شده را در بخش Temp ذخیره کرده و بخش History آن هم فعال خواهد بود؛ اما دیگر امکانات IE از کار می‌افتد تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.
برای دریافت IE7 Beta1 Technhcal Overview اینجا کلیک کنید

برگرفته از روزنامه هموطن و سایتهای مایکروسافت و مجید آنلاین
نظرات 6 + ارسال نظر
قلندر یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ق.ظ http://atb.blogsky.com

سلام دوست عزیز.

وبلاگ زیبایی داری .
به من هم سر بزن.
بای

هم آوا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ق.ظ http://www.hamava005.blogsky.com

سلام عزیز
از نظرتون متشکرم و خوشحال میشم که شما هم به جمع بچه های انجمن بپیوندید.
ضمنا لینک وبلاگتون را به وبلاگ انجمن اضافه کردم.
سربلند و پیروز باشید

لیدا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://lalehsorkh.blogfa.com

سلام .....
ممنون که بهم سر زدی با تبادل لینک موافقم من شما رو لینک کردم نوبت محبت شماست عزیزم

حسین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ق.ظ http://khastetarin.blogsky.com

سلام دوست من ُ من بخندو صفا کنم .
با وبلاگ دوم من نبادل لینک می کنی؟؟

آزاده یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ب.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com

سلام
ممنونم...
من برات با مسنجر آف گذاشتم
ممنون میشم اگه بخونیش ... عزیز...
تا ابد پایدار و جاری باشی...

[ بدون نام ] یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

این قده کس و شر نگو ازاده میام یه چیز می دم دسد تا بفمی مرور گر یعنی چی!
کیر منم تا ابد سر بالاست
کس نناتون چاق و چله تا ابد
خش گذش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد